Witamy w stołówce Szkoły Podstawowej nr 7
Drodzy Rodzice!
Serdecznie zapraszamy do stołówki szkolnej na pyszne, pożywne i prawidłowo zbilansowane obiady. Nasz szef kuchni wraz z paniami kucharkami każdego dnia dbają o to, aby posiłki były nie tylko smaczne i atrakcyjnie podane, ale również zdrowe, sporządzone na bazie wysokiej jakości produktów, z wyeliminowaniem nadmiaru soli, cukru i niezdrowych składników. Staramy się również uwzględniać w jadłospisie ulubione przez dzieci potrawy.
Smacznie! Zdrowo! Kolorowo!
Obiady w naszej stołówce są dwudaniowe – składają się z zupy oraz drugiego dania, a także deseru i soku 100%
Nakarmieni i uśmiechnięci uczniowie, którzy korzystają z naszej stołówki są dla nas najlepszą rekomendacją.
Nasza szkoła bierze również udział w Programie dla szkół promującym wśród dzieci zdrową dietę, bogatą w owoce i warzywa oraz produkty mleczne
Więcej informacji: https://www.programdlaszkol.org/
ZAPISY NA OBIADY W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
Stołówka czynna jest od poniedziałku do piątku. Obiady wydawane są na długich przerwach:
11:20, 12:20, 13:20
według przekazanego uczniom harmonogramu.
Rodzice, których dzieci chcą skorzystać ze stołówki szkolnej zobowiązani są wypełnić Kartę zgłoszenia na obiady.
W przypadku rezygnacji z korzystania ze stołówki szkolnej, rodzice zobowiązani są do wypełnienia Karty rezygnacji z obiadów.
Kartę zapisu lub rezygnację z obiadów należy dostarczyć osobiście do intendenta szkoły Pani Joanny Janoty lub wysłać na adres mailowy szkoły: sp7ow@op.pl
Koszt jednego obiadu w roku szkolnym 2024/2025 wynosi 8,00 zł
Wpłat należy dokonywać na konto szkoły do 15. dnia miesiąca, którego dotyczy opłata. Za datę zapłaty uważa się datę zaksięgowania przelewu na rachunek bankowy.
Nr konta: Bank PKO 58 1020 2212 0000 5602 0461 2596
W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko dziecka, klasę
oraz za jaki miesiąc wnoszona jest opłata.
LICZBA DNI ŻYWIENIOWYCH W LUTYM 2025 r. WYNOSI 20 DNI
20 DNI x 8 ZŁ = 160 ZŁ
Odwołania obiadów zgłoszone u intendenta proszę rozliczać z miesiąca na miesiąc samodzielnie podczas dokonywania przelewu. Stan zarejestrowanych odwołań można sprawdzić u Pani intendent Joanny Janoty
UWAGA RODZICE !!
Nieterminowe dokonywanie wpłat spowoduje naliczenie odsetek ustawowych
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin stołówki szkolnej - Pobierz
- Karta deklaracji na obiady - Pobierz
- Karta rezygnacji z obiadów - Pobierz
- Jadłospis - Pobierz
- Wykaz alergenów -Pobierz
Zapraszamy serdecznie i życzymy smacznego!