Wycieczka

Categories: | Author: Violetta Lebda | Posted: 2014-10-12 | Views: 961

Trzecioklasiści w Karpaczu

Klasa III b była na dwudniowej wycieczce w Karpaczu.

Po kilkugodzinnej podróży dotarliśmy do Szklarskiej Poręby. Po posiłku udaliśmy się w drogę, aby zobaczyć i podziwiać Wodospad Kamieńczyk. Droga była trochę trudna, kamienista, ale warto było pokonać trud i zobaczyć piękny wodospad i podziwiać krajobraz. Po kilku minutowym odpoczynku ruszyliśmy w dalszą drogę do Huty Szkła. Z dużym zainteresowaniem słuchaliśmy i oglądaliśmy jak panowie z gorącego szkła robią bardzo ładne rzeczy. W godzinach popołudniowych dotarliśmy do Karpacza. Pojechaliśmy zakwaterować się do Pensjonatu Skaleń. Czekały na nas przygotowane dwuosobowe pokoje. Następnie poszliśmy zwiedzać Karpacz. Był bardzo ładny. Mięliśmy czas na zakup pamiątek. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do pensjonatu na smaczną obiadokolację. Byliśmy już trochę głodni i jedzenie nam bardzo smakowało. Na drugi dzień po smacznym śniadaniu pojechaliśmy do Kowar i zwiedzaliśmy Sztolnię. Poznaliśmy ciężką pracę górników, którzy wydobywali tam uran i inne cenne kruszce. W drodze powrotnej do domu oglądaliśmy również Zamek w Bolkowie. Poznaliśmy jego historię oraz zwiedzaliśmy Muzeum Regionalne. Zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do domu.